To je poput mama + tata kako vam čita priču prije spavanja!

March 26, 2023
Category: healthblog

i kasnije: dvoboj.

Imali smo ostatke planirane za večeru. Svakome je vlastiti!

Evo što smo bili naoružani:

kuhani smeđi grah od prosonjaka od corneggsgoat cheeseddar cheeseCarrotspring mixgreen grahfrozen grašak

dvije pane (Er, jedan, jedan lonac )

riža, grašak + grah za mene

proso, crni grah, kukuruz, mrkva za njega.

Oboje su umiješali jaja i sir na vrhu. Provjerite Mattov sir!

Mine je završio s kozjim sirom i Dougovim orasima na vrhu!

Matice su cijelom jelu dale aromu Maple -a koja se pomiješala s jajetom i podsjetila me na doručak.

duboko u sebi:

Provjerite Mattovo čudovište !! Uzeo sam jedan zalogaj i zamalo ga ispljunuo zbog mrkve!? !!?! Jučer sam jeo mrkvu za ručak, ali ove isjeckane nisu dobro sjedile.

Želje li jelo želite?

zapravo nemam baš laku noć, fizički. Mučnina me udarila prije večere i ne znam zašto! Imao sam užinu s proteinima, ugljikohidratima i masnoćama, pio sam vodu cijeli dan, uzeo sam lijekove na ručku. Tako čudno, ali ne mogu se protresti.

Postoji jedan lijek koji gotovo uvijek djeluje. Počinje ledom i završava kremom.

Morate ići ono što morate učiniti …

Dobro jutro sunce!

Žaba šuplje intenskin kontraindikacije moja tvrtka farme Juicy Pears ..

Sve banane pekara…

u kombinaciji s pravljenjem zdjele za punjenje i hidratantnu zdjelu jogurtske kaše.

[Oikos, zob, kruška, banana, chias, gladni bar, suncokretov maslac.]

čaj s vrućim šalicama – pjena i sve

vrijeme da počnemo razmišljati o tome što, dovraga, idemo DANASKI DANAS!

Više postova iz Kath:

Jadni suprug – večeras smo se nagrili i to je ispod zamrzavanja! Ali odlučili smo da nema smisla sve popiti, pa je roštilj. Nije ni nosio kaput jer je zaključio da će ga roštilj ugrijati. Mislim da se još uvijek odmrzava.

Hippies

Danas popodne smo prošetali do trgovine namirnica – u 26* vremenu (da, znam da je hladnije tamo gdje živite!) To Pokupite nekoliko stvari za tjedan. Bilo je lijepo malo izaći vani. Zapravo uopće nije bilo lijepo. Noge su mi bila potpuno omamljena kad smo hodali 20 minuta do trgovačkog centra. Trebam nekoliko krznenih čizama! Osjećao sam se kao takvo hipi nadjev sojinog mlijeka i švicarskog charda u ruksak kako bih se vratio u hladnoću. Ali pretpostavljam da je to vrijedilo!

Koktel sat

Završili smo pinot koji smo otvorili u petak. Danas je bilo bolje nego prije! Imao sam oko 4 oz.

Također sam imao neku stazu oko 5:30 – bio sam previše gladan da čekam večeru jer sam propustio užinu dok sam studirao cijelo popodne.

večera

Na jelovniku su bili škampi, patlidžani, tikvice i pesto sendviči na ciabatta, zajedno s radičem na roštilju i sirom bleu. Kruh je danas bio još bolji !! Žvakaće i vlažno.

Otvoreni lice sa škampi

Radicchio + Bleu sir. Radicchio je bio prilično ogorčen, ali upravo sam to prebolio. Bolje je s vinaigrettom, ali bili smo lijeni, a sir Bleu bio savršen preljev 🙂

Imao sam još 2 oz vina s večerom….

večera Kcal je oko 370 + vino = 530.

Provjerite i provjerite!

Toliko sam danas učio !! I iskreno, to se nije ni osjećalo kao posao. Zaista sam uživao raditi u blagovaonici sa suncem koji je zasjalo. I odlučio sam večeras napisati papir koji treba dospjeti 5. veljače (Omnivore’s Dilema) na ćud – gotov i gotov! Moram više raditi sutra, ali sve su to stvari koje ne zahtijevaju mnogo razmišljanja 8)

Više postova iz Kath:

Teško je vjerovati prvim kišama u tjednu pojavite se dok pakiramo

Zbogom oceanski plave posude

Matt je napravio veliku lonac od sjajne mješavine zobenih pahuljica od cimeta od cimeta

Prekrivao sam svoju s pola s polovicom Srušeni biscoff i male mrlje od Nuttzo PF i cimet od suncokretovog maslaca od cimeta

Posljednja od svježe tržišne kave

Off da se pozdravi s valovima 😉

Moj bože danas blistam od sreće !! Vani je 70 stupnjeva, sunčano i toplo kao ugodna deka.

Znate kako kad ste bolesni zaboravljate što je to dobro osjećati? Nakon ove zime zaboravio sam koliko je nevjerojatno ugodno vrijeme. Vožnja biciklom bio je [topli] povjetarac u usporedbi s mojim nedavnim biciklističkim putovanjima u teretanu.

Također sam završio 3 projekta, uključujući i gostujući post za svoju sestru i čitao nacrt nove mlade mame moje mame Rezervirajte o pite blogerici i njezinoj nećakinji!

Kad sam danas napustio teretanu nakon BodyPump (= Sjajan trening!) Našao sam najsmješniju napomenu da je Matt očito otišao kad je jutros napustio sastanak. < /p>

To bi bio Bocker medvjed koji mi je smrdljivo lice na velikom žetvenom papiru! Doslovno sam se nasmijao glasno!

Ručak danas je bio super ukusan – i super sam gladovao nakon treninga!

cjelokupna pšenica Yiasty English Muffin s jajetom i bobičkim džemom

i ostatak zelene + juhe od graha.

koju sam prelila nekim rakovima + Old Bay aromatiziranim kikirikima koje su nam Mattovi roditelji dali za Božić!

Sada pijuckam pijuckam Seltzer dok blogiram, očistim svoju pristiglu poštu, odgovorite> komentari, osušite kosu i pričekajte da vjera stigne u 2:30 za naš izlet!

Vratit ću se kasno večeras – ali tu je a U međuvremenu, kućni ured koji dolazi u međuvremenu !!

Više postova Kath:

Obično nemam televizor dok radim – to je previše ometa. Ali jutros sam otkrio da Olimpijske igre stvaraju izvrsnu pozadinsku buku! Osim ako se radi o sportu, duboko sam ušao (poput gimnastike

ovo!). Jutros sam “gledao” plivanje, veslanje i košarku dok sam radio na kauču. Planiram provesti popodne za svojim stolom, iako je moje držanje na kauču užasno!

za ručak napravio sam nevjerojatnu salatu od dimljene pastrve. Dimljena pastrmka se život mijenja! Sviđa mi se čak i više od sardina i više od tune. Možda se više nikada neću vratiti u tunu. Pomiješala sam limenku dimljene pastrve trgovca Joea s gomile žličice majona i senfa, dimljene soli i papra i šljokica limunovog soka. Plus nasjeckana mala rajčica, kiseli krastavac i neki mljeveni kiseli jalapeno!

poslužen s nekim “tkanim krekerima” iz Whole Foods -a koji je Karen napustila ovdje. Nasmijao sam se popisu sastojaka: “Cjelokupna pšenica, sol.”

Voće sa strane – Super slatka kantaloupa i žute šljive

Trebao sam ih konzumirati obrnutim redoslijedom, jer su nakon ‘loupea kušale poput grožđa bez okusa!

Gymnastics Women’s Final Final večeras – jedva čekam !! Matt se ne čini kao da je tip na Olimpijskim igrama, ali iznenađujuće je da jest – a također voli i gimnastiku. Njegova jedina žalba: podne segmente za ples u pod, koje on uopće uopće ne dobiva 🙂

Više postova iz Kath:

Danas je bila luđaka pakiranja koja je završila u a Opuštanje večeri s našim prijateljima s kućnim pićama, Seaneane i Robom.

Kad je nekoliko kilograma lososa Coho Coho Coho stiglo ovaj tjedan, znali smo da nam je potrebna pomoć u jedu. Materijali koji su stigli s ribom rekli su da je “savršen za roštilj”, pa smo uzeli u obzir i prethodno zagrijali roštilj.

Prvo po ukusu bili su Mattov Basil IPA i Pale Ale (bosiljak je sada prazan! Nedostajat će mi!)

i tada smo prešli na degustaciju bundeve: 2011 vs. 2010

Sviđalo mi se 2010. najbolji! Više okusa bundeve.

Salmon smo na žaru zajedno sa tikvice, rajčice + bosiljak iz vrta i cheddar češnjak

Između četiri pošiljke bakra riječnog lososa koje sam imao ovog ljeta, mislim da mi je najdraže bio je bogat kralj losos iz svibnja. Bilo je tako masno i gusto! Kako su mjeseci prolazili, losos je postajao lakši i lakši – još uvijek dobar, ali to nije dalo toliko izjave kao taj kralj. Vjerojatno zašto se zove King! Kad sam vani u restoranima, na meniju uvijek tražim ‘divlji Aljaskan’ (Atlantic = uzgajan) i imao sam problema s godinama s puno varijacija između vrsta. Ovog ljeta Rad s rijekom Copper bio je toliko obrazovan, jer sada mogu reći da mi je King najdraži od svih divljih.

Mattove povrće bilo je sjajno – tako slatko !! Sigurno je ta žetva kasnog ljeta!

a uz obrok poslužen ovaj berkshire pivarski co hefeweizen koji je čitatelj bloga donio!

To je bio savršen kompliment našem obroku na roštilju.

Za desert smo okusili više od S+R -ovih domaćih pića (uključujući ubojicu starog aleja), Mattovog Imperial Stout -a i ovog 15% Samaelovog hrasta u dobi od Avery Brewinga. NEVJEROJATAN!

i za grickanje,

carpe krafne koje su nam dali naši susjedi Donanty! Dakle, Cakey, koji volim u krafni

i pladanj slomljenih velikih kolačića za žetvu. Zašto mi je potrebno 3 mjeseca poslovanja da shvatim koliko su dobri kolačići !!!!!!?!? Ovo nije dobro.

Zabavna noć kušanja – zabavni vikend!

Više postova iz Kath:

Sinoć smo se sjajno družili sa našim starim prijateljima! Otišli smo na večeru u jedan od šarmantnih restorana točno u glavnoj ulici – Tupelo. Vrlo je južno tematski s tupelom medenim maslacem i kukuruznim kruhom, zajedno s jelovnikom punim kajunskih jela i morskih plodova.

Počeo sam s čašom pinota noira –

i imao sam polovicu a Trokut kukuruznog kruha s malo maslaca – ne može proći na ovom!

Za večeru sam dobio salatu od citrusa. Dolazi s grejpom, rajčicom, zlatnim grožđicama, kozjim sirom i narezanim bademima. Dobio sam preljev od meda sa strane i pocrnjeo losos na vrhu. Pojeo svaki zalogaj! (Pa, napustio je većinu preljeva).

Suprug je naručio domaću prženu piletinu u umaku od kave. Umak je bio nevjerojatan !! Imao sam dva zalogaja njegovog slatkog krumpira i jednu od piletine.

vinska čaša br. 2. Potpuno mi nije trebalo, ali naručio sam ga u trenutku. Suprug mi je trebao pomoći, ali mislim da sam popio većinu toga.

Hillsborough ima ovaj mali bar koji sam možda spomenuo prije – drveni nikl – to je prilično druženje i za mještane i ljude koji se vraćaju Dom. Znate onu pjesmu da volim ovaj bar od Tobyja Kieth -a? Nekako je to

ovo! Vidio sam puno ljudi koje nisam vidio godinama i godinama.

Nakon 2 čaše vina, zapeo sam se za vodu (voda je uvijek bolja nego biti prazna ruka u baru).

Butttt … suprug je imao nekoliko piva, a ja sam gutljao puno njih. Pa možda sam i ja popio pola piva?

što je dovelo do ……

ponoćnih munchies. Larbs i Mattovi su ih izvukli i nisam mogao odoljeti. Imao sam oko 4 polovice sira i krekera

i možda 1/4 šalice preostalog kampiranja Gorp – u osnovi stvarno dobra domaća miksa staza.

subotnji doručak

Ne osjećam se najbolje najbolje jutros, ali ne osjećam se i moje najgore, tako da je to dobro! Jutros smo se odlučili za zobenu pahuljicu (duh!) Prije nego što smo krenuli u maminu teretanu oko 10:00.

Budući da se trening nadilazi, napravili smo 1/4 porcije zobene pahuljice napravljene od mlijeka i Divovska banana i na vrhu s nekom besplatnom granolom koju smo jučer dobili na tržnici Weaver Street! A neki Smuckerov prirodni PB. Jako mi se sviđa brend Smuckera.

plus velika šalica H2O.

Budući da je danas dan svinja i zabava moje sestre, nisam siguran kada će moj sljedeći post biti gore. Upoznajem čitatelje bloga Jessicu i Sarah na ručak !! Nadam se da će vrijeme izdržati – kiša je u prognozi.

Više postova iz Kath:

otišlo je na trčanje danas popodne i bilo je bolno!

Dok sam na svom iPhoneu trčao sa svojom audio knjigom sumraka – što je bilo potpuno zabavno !!!!!!!!! – Imao sam sve protiv mene:

7 milja trčao prije samo 48 sati (volio bih više vremena, ali morao sam iskoristiti dan) smrzavajući hladni pad (uvijek sam brži u AM) gladan jer nisam bio “Želim jesti prije nego što sam otrčao, ali stvarno je bilo vrijeme za užinu !! Sada ne pijem dovoljno da sam puno na nogama cijeli dan, a cijelo jutro sam bio na nogama!

Samo sam htio napraviti kratke 4 milje, ali završio sam ne htio prijeći a Zauzeta ulica i otišla na petlju koja je bila duža nego što sam se sjećala. Završio sam raditi blizu 6 milja i bio sam mrzovoljan do kraja da se vratim kući i toplo i nahrani! Trčao sam 9:45 milja umjesto 8: 30-8: 45 danas. Lekcija naučena: Dobre vožnje događaju se kada ste pripremljeni za trčanje!

Srećom moj je heroj bio zakazan za večeru večeras, pa bih mogao nadoknaditi e -poštu i rad na blogu dok je on pripremao. Dodijeljena mu je jedna juha tjedno (koju je odabrao iz knjige za kuhanje juhe pod nazivom Biblija Juha tijekom mog stažiranja).

Na jelovniku: irski ale + juha od sira!

recept od mat:

-3 mrkve, 2 taters, 3 češnja češnjaka, souted u 1T kanoli s soli, papar -Add pola žlice miješanog timijanskog timijana i ružmarina 1C pilića i 3C vode, dovedite do vrenja kol prekriveni 15 min-masa s masher-dodatkom od 3oz sira i 1 pivskog sira preko posluživanja

Želim da mogu moći Recimo da je ovo bilo fenomenalno, ali bilo je u redu. Malo previše krumpira. Oboje smo se složili da je mogla upotrijebiti vrhnje, ali tada ne bi bilo tako lagano 🙂 Sir je ipak bio sjajan, a okus piva bio je tamo. Koristio je kućni irski crveni ale! Ipak je bilo dobro! Crunch + Chew!

Nešto kasnije osjećao sam se prazno i odlučio sam se na zdravi desert – oikos prekriven malo hrskave kokosove granole, biscoff i nekoliko komada tamne čokolade. Yum!

Uskoro idemo u krevet – osjećamo se tako kasno! Nisam dobio svojih punih 8 sati dvije noći zaredom i odlučan sam da ih nabavim večeras. Hafta preklopi rublje i prvo pročitajte neke blogove.

Usput: Najbolji način da zaspite – umirujuća audio knjiga sa slušalicama. To je kao mama + tata da vam čita priču prije spavanja! [Uvijek se moram premotati 5 minuta u AM -u jer doziram i propustim posljednjih nekoliko minuta 🙂]

nite!

Više postova iz Kath:

Probudio sam se danas s “Porivom” – porivom za vježbanje. Srećom, teretana je bila otvorena i svi ostali su još spavali. Tako sam iskoristio priliku da se upustim u znojnu sjednicu prije nego što je dan počeo. Uzeo sam roditelje ogroman Buick (koji je blokirao u automobilu) i ušao u 30 minuta na maćehu (mislim da ću početi zvati da je umjesto stubišta jer je maćeha stvarna prava ime), a slijedi 10 minute ohladiti na et.

Jednom kad smo se tuširali, napravili smo lonac s omenom od banane od banane od banane!

Svaka je porcija bila oko 1/3 šalice zobi, mlijeka, vode, pinch soli plus 2 žlice 2 žlice pšeničnice? i Barney maslac. Danas na planinama nosim i majicu Barney maslaca !!

Plus kava + vitamin-

Svi su u procesu tuširanja (Andrew je i ovdje spavao) A onda smo krenuli u rezervat prirode radi laganog planinarenja.

Više postova iz Kath:

Pozdrav iz turobnih zemalja Charlotte! Dobra vijest je da vrijeme sljedećeg tjedna izgleda sjajno, ali danas me želi puzati pod naslovnicama i gledati film!

Moram se privući na fiziologiju, ali evo brzog saznanja a Sjajni ručak na bruto dan:

salata od špinata i lima graha s krastavcem, zelenim paprikom, maslinama kalamata, avokadom i kaparima, a sve u preljevu balzamično-limete.

a a Šarena voćna salata –

jogurt + bademovi

All –

Ovaj je ručak bio otprilike 485 kcal, 21 grama vlakana i 22 grama proteina.

Bolje kasno nego nikad

Dakle, moji najdraži uskršnji slatkiši su ona jaja s marshmallow -om – vrsta s tvrdom školjkom i slatkim iznutra? Pa, mogao sam ih pronaći samo po vrećici super veličine i nikad se nisam kupio jer mi nije trebala vrećica od 50 sjedi u svojoj kući.